Toimitusehdot

Ostoskorisi on tyhjä

1. Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Mojo Trading Oy Y-tunnus: 2355801-5 ( Markkinointinimi Sohvapiste ).  Myymme tuotteita 18 v. yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Verkkokaupan tarjoukset ja hinnat koskevat vain verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia. Sopimusehtoihin ja niiden soveltamiseen sovelletaan Suomen lakia.


2. Tilaaminen / Sopimuksen teko

2.1. Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.sohvapiste.fi ostoskorin kautta, puhelimella tai sähköpostilla.

2.2. Tilauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ostoskorissa ovat valmiiksi näkyvillä tilattavaksi valitut tuotteet ja hinnat, maininta maksutavasta ja kotiinkuljetuksesta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

2.3. Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti muuttaa. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat ja ymmärtäneen informaatiokuvakkeiden sisällön, esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa poiketa nettikaupan sivuilla esitellyistä värimalleista.

2.4. Mojo Trading Oy  on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. Mojo Trading oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat oleellisesti muuttuneet (esim. sohvakaluston tapauksesta oleellinen toimitus ajan muutos on yli kahden viikon myöhästyminen) sivustoilla sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tällöin asiakkaalla on myös oikeus tuotteen vaihtamiseen tai tilauksen perumiseen mikäli kyseessä ei ole asiakkaalle erikoistoiveesta räätälöity tai mittatilaustuote.


3. Maksaminen verkkokaupassa 

Checkout on turvallinen Osuuspankin omistuksessa oleva maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksut muilla maksutavoilla

Voit maksaa verkkokaupassamme myös osamaksulla. Lue lisää eri maksutavoista maksutapojen esittelysivulta.


Yhteystiedot:

Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A 33100 Tampere
Y-tunnus 2196606-6

Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min)
Arkisin klo 09 – 17

3.1. Resurs Bank osamaksu

Resurs Bank osamaksulle Teidän tulee saada myönteinen päätös. Resurs Bank tiliä haetaan tilauksen teon yhteydessä.


4. Hinnat

4.1. Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne ovat julkaistu Sohvapiste.fi Internet-sivustoilla.

4.2. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

4.3. Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta.  Kuljetusmaksu veloitetaan vain yhdestä tuotteesta riippumatta ostosten määrästä. Kuljetusmaksu veloitetaan ostettavista tuotteista siitä millä on suurin toimitusmaksu. Kuljetuksen erillinen hinta näkyy ostoskori-vaiheessa, jolloin voit valita eri vaihtoehdoista sinulle sopivan kuljetusmuodon.

4.4. Tuotteiden hinnat ovat muuttuvia tarjousten, kampanjoiden ynnä muiden niihin vaikuttavien asioiden johdosta. Jokainen tilaus käsitellään tilauksen tekemisen ajankohtana voimassa olleiden hintojen, toimitusaikojen, tuotteiden ominaisuuksien ja sopimusehtojen mukaisesti.


5. Toimitus / Kuljetus

5.1. Mojo Trading Oy on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa. Mojo Trading Oy ei vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin Mojo Trading Oy ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista ongelmista.

5.2. Mojo Trading Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä.

5.3. Lähetämme pienempiä tuotteita arkisin ma-pe. Joten jos tilaat varastossa olevan tuotteen maanantaista perjantaihin ennen klo 10, on pakettisi yleensä toimituksessa viimeistään seuraavana arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä ja varastotilanteesta riippuen paketin saapumiseen kuluu 2-6 arkipäivää maksun suorittamisesta.

Verkkokaupasta voi tilata myös tuotteita, jotka ovat saapumassa varastoomme vasta myöhemmin. Tällöin tuotteen yhteydessä on mainittu arvioitu saapumisviikko varastoomme. Tilauksenne pakataan ja lähetetään yleensä 1-2 päivän sisällä tuotteen saapumisesta varastoomme.

Verkkokaupasta voi tilata myös ns. tilaustuotteita, jotka valmistetaan tehtaalla asiakkaan tilauksen pohjalta. Tällaisten tuotteiden yhteydessä on mainittu arvioitu toimitusaika viikkoina. Tilauksenne pakataan ja lähetetään yleensä 1-2 päivän sisällä tuotteen saapumisesta varastoomme. Joissain tapauksissa lähetys saatetaan toimittaa suoraan valmistajan tai maahantuojan toimipaikasta. Tällöin lähettäjän tiedoissa saattaa näkyä joku muu yritys kuin Mojo Trading Oy.

5.4. Jos paketti ei ole saapunut 10 päivän kuluessa, otathan meihin yhteyttä.

5.5.  Tuotteiden kotiinkuljetuksen asiakkaalle hoidetaan pääsääntöisesti  kuljetusyhtiöiden välityksellä.

5.6. Kuljetusliikkeet toimittavat tuotteet tilausajankohtana voimassa olleiden toimitusaikojen sisällä. Kuljetuksen hoitava kuljetusliike ottaa ennen kuljetusta yhteyttä asiakkaaseen. Kotiovelle toimituksessa tuote tuodaan ensimmäiselle ulko-ovelle. Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan ulko-ovelle.

Kuluttajakaupan mukaisesti Mojo Trading Oy on vastuussa tuotteesta jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä Mojo Trading Oy:lle palauttamisen yhteydessä on tuotteesta vastuussa asiakas tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike.

5.7. Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen tarkasti. Mojo Trading Oy ei vastaa minkäänlaisista seuraamuksista eikä kuluista, jos asiakas on ilmoittanut osoitetietonsa virheellisesti tai ei ole ilmoittanut muuttunutta toimitusosoitetta ajoissa tai ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun kuljetuksen hoitava kuljetusliike on ottanut tuotteen kuljetettavakseen, ei osoitetietoja voi enää muuttaa.

Poikkeustapaukset:

Toimitusosoitteeseen johtavan tien on oltava sellaisessa kunnossa, että iso pakettiauto pääsee kohteeseen helposti.

Ota yhteys myyntiimme ennen tilaamista seuraavissa tapauksissa:

- Toimitusosoitteeseen johtaa vain lauttayhteys

- Toimitusosoitteeseen vie huonokuntoinen tie

Huom! Hankalissa kohteissa voit tilata toimituksen myös muuhun kuin kotiosoitteeseesi (esimerkiksi huoltoasemalle, tienhaaraan, satamaan...).

Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme asiakkaille henkilökohtaisesti.

5.8. Rahaliikenne toimituksen yhteydessä

Kotiinkuljetus ei sisällä rahaliikennettä. Poikkeuksena ainoastaan omalla autollamme tapahtuvan toimituksen yhteydessä maksu voidaan suorittaa kuljettajalle. Tällaisessa tapauksessa otamme teihin yhteyttä ennen toimitusta.

5.9. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Kuljetuksen aikana aiheutuu joskus pakkausten repeämisiä tai kolhiintumisia. Tuotteen luovutushetkellä asiakkaan tulisi tarkistaa pakkausten ulkonäkö. Jos pakkauksessa on huomattava ulkoinen vahinko on kuljettajan läsnä ollessa tarkistettava, onko ulkoinen vahinko aiheuttanut itse tuotteelle vauriota kyseiseen kohtaan. Pakkauksen päälle näkyvät vauriot on ilmoitettava lähetystä vastaanotettaessa, koska tiekuljetuslakien mukaisesti rahdinkuljettajan ei tarvitse jälkeenpäin hyväksyä reklamaatiota joka koskee näkyvää vauriota. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

5.9.1. Jos paketti on vioittunut Kuljetusfirman käsittelyssä, on rahtikirjaan merkittävä maininta vauriosta ja pyydettävä merkintään kuittaus kuljettajalta. Tuotteen vauriosta on myös ilmoitettava välittömästi Mojo Trading Oy;n asiakaspalveluun mieluiten sähköpostitse myynti@sohvapiste.fi . Ilmoittamisen nopeudesta riippuu se, miten nopeasti asiakas saa korvaavan tuotteen tai tuotteen osan vaurioituneen tilalle. Vaurioituneista osista on kuitenkin ilmoitettava ennen tuotteen kasaamista. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

5.9.2. Jos lähetys on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi vastaanotettaessa reklamaatio postiin ja jos Matkahuollossa, niin vastaavasti Matkahuoltoon. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

5.9.3. Avatkaa pakkaukset heti, sillä ns. piilovauriot jotka eivät näy pakkauksen päälle, on reklamoitava rahdinkuljettajalle 7 päivän sisällä vastaanottamisesta. Ottakaa myös huomioon että myyjän on ehdittävä tehdä ilmoitus rahdinkuljettajalle ennen 7 päivän määräajan täyttymistä, joten on tärkeää, että ilmoitatte vaurioista viipymättä. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

5.9.4. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen myynti@sohvapiste.fi . Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä Mojo Trading Oy ;lle samana päivänä kuin tuote on vastaanotettu. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

5.9.5. Epäselvissä tapauksissa, jos asiakas ei ole edellä mainittua näkyvää vauriota ilmoittanut rahdinkuljettajalle tai edellä mainittua ns. piilovauriota määräajan sisällä ilmoittanut Mojo Trading  Oy;n asiakaspalveluun, saattaa vahinko koitua asiakkaan tappioksi. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

5.9.6. Kuluttajakaupan sääntöjen mukaisesti Mojo Trading Oy on vastuussa tuotteesta jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä Mojo Trading Oy;lle palauttamisen yhteydessä on tuotteesta vastuussa asiakas tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike.


6. Henkilötiedot

6.1. Kirjattujen tilausten yhteydessä saadut asiakastiedot tallennetaan ainoastaan Sohvapiste.fi asiakasrekisteriä varten. Rekisteri on salainen ja vain Sohvapiste.fi asiakaspalvelukäytössä.

6.2. Mojo Trading oy ei saa luovuttaa asiakastietoja eteenpäin ilman asiakkaan suostumusta. Asiakkaalla on oikeus pyytää Mojo Trading Oy poistamaan rekisteristä henkilö- ja yhteystietonsa ilman erillistä syytä.


7. Palautusoikeus

7.1. Asiakkaalla on 14 päivän mahdollisuus tutustua tuotteeseen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

7.2. Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus verkkokaupasta ostetuille tuotteille. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, joiden mitat tai muut ominaisuudet poikkeavat normaaleista tuotestandardeista. Tällaisia tuotteita voivat olla esim. mittojen mukaan tehdyt tuotteet, erikoiskorkeat sängyt tai asiakkaan tilauksen mukaan verhoillut sohvat. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

7.3. Palautusoikeus koskee vain ehjässä alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen ja pakkauksen on oltava kunnoltaan täysin vastaava kuin toimitettaessa.

7.4. Verkkokaupan 14 päivän palautusoikeus ei koske tapauksia, joissa asiakas käy itse myymälässä tilaamassa tuotteet.


8. Tuotteen palauttaminen

8.1. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hänen tulee olla yhteydessä Sohvapiste.fi asiakaspalveluun. Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse palautusohjeet, joissa kerrotaan yksityiskohtaiset ohjeet tuotteen pakkaamisesta, pakkaukseen liitettävistä tiedoista ja tuotteen lähettämisestä

8.2. Tuotteita ei saa palauttaa sopimatta siitä ensin asiakaspalvelumme kanssa. Emme lunasta palautuksia, joista ei ole sovittu ennakolta asiakaspalvelumme kanssa. Hygieniatuotteilla kuten tyynyillä, peitoilla ja petauspatjoilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

8.3. Asiakkaan tulee liittää pakkaukseen yhteystiedot, tilinumero ja pankkiyhteys, tilausnumero ja erityistiedot jos niistä on mainittu sähköpostitse lähetetyssä palautusohjeessa, ja tuotteeseen tulee liittää kopio ennakkolaskun maksukuitista/tulosteesta.

8.3. Palautustapauksissa asiakas on velvollinen kuljettamaan tuotteen lähimpään kuljetusliikkeen toimipaikkaan palautuskuljetusta varten. Poikkeuksena ovat suurikokoiset ja vaikeasti kuljetettavat tuotteet, jotka kuljetusliikkeet noutavat asiakkaan luota. Asiakasta informoidaan aina kyseessä olevan tuotteen käytännöstä henkilökohtaisesti

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tilauksesta.

Lähetyksen noutamatta jättäminen tai toimituksesta kieltäytyminen ei riitä, jos haluat palauttaa lähetyksen. Ota yhteys myyntiimme ennen tuotteen palauttamista. Noutamatta jääneistä lähetyksistä vastaa asiakas. Noutamattomat lähetykset palautuvat myymäläämme ja ne ovat sieltä noudettavissa. Tarvittaessa ota yhteyttä jos haluat että postitamme lähetyksen uudestaan.

8.4. Tuotteen kokonaissumma palautetaan asiakkaan tilille 30 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta, jos tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.

8.5. Jos tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, asiakas on velvollinen korvaamaan. Mojo Trading Oy:lle tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumishinnan välisen erotuksen. Tällöin palautamme tuotteesta ja kuljetuksesta maksetun hinnan vähennettynä edellä mainitulla erotuksella. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti.

8.6. Palautuksesta aiheutuvat kulut. Asiakas vastaa palautuskuluista kokonaisuudessaan itse.

Kuluttajaviraston ohje etäkaupan palautuksista löytyy osoitteesta: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myym...


9. Takuu

9.1. Asiakkaan tulee säilyttää Mojo Trading Oy lähettämä tilausvahvistus ja lähete tuotteen tilaamisesta takuuehdon täyttämiseksi.

9.2. Mojo Trading oy antaa kaikille tuotteille vähintään kuluttajansuojalain mukaisen puolen vuoden eli kuuden kuukauden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien.

9.3. Pidemmistä takuuajoista, mikäli sellaisia on myönnetty, mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen. Tavarantoimittajat vastaavat tuotteidensa laadusta takuuaikana.


10. Reklamaatiot

10.1. Mojo Trading Oy vastaa siitä, että asiakas saa tuotteen kotiinsa uutena ja sopimuksen mukaisena. Kuljetuksesta johtuneista paketin repeämisistä tai kolhiintuneista paketeista on ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vauriota.

10.2. Jos tuotteessa kuluttajansuojalain mukaisen kuuden kuukauden aikana tuotteen normaalissa ja asianmukaisessa käytössä ilmenee virhe tai vaurio, katsotaan sen olleen tuotteessa jo ostohetkellä. Tällöin Mojo Trading Oy vastaa tuotteen korjauttamisesta tai korvaavan tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen viasta Mojo Trading Oy asiakaspalveluun välittömästi sen havaittuaan. Mojo Trading Oy neuvoo asiakasta jatkotoimenpiteistä henkilökohtaisesti.

10.3. Mojo Trading Oy ei vastaa:

1) Tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioista

2) Asiakkaan huolimattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä johtuneista vaurioista esimerkiksi tuotteen kasaamiseen liittyvissä tapauksissa

3) Tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta tuotteen kulumisesta, esimerkiksi patjan tai sohvan istuimen normaalista muotoutumisesta käytön aikana tai tuotteen lakkapinnan himmenemisestä käytön takia.

4) Normaalista puulaadun käyttäytymisestä sellaisten tuotteiden kohdalla. Näiden tuotteiden reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.


11. Muut ehdot ja vastuut

11.1. Mojo Trading Oy ei vastaa asiakkaan tekemistä mittausvirheistä, jolloin esimerkiksi kulmadivaanin osat eivät mahdu ulko-ovesta sisälle tai pitkät tuotteet eivät mahdu kääntymään eteisen kulmista. Mojo Trading Oy ei vastaa myöskään edellä mainitusta johtuneista tilanteista, jolloin tuotetta on jouduttu säilyttämään sellaisessa tilassa, esimerkiksi ulkoilmassa, että tuotteesta on saattanut esimerkiksi kastumisen takia tulla myyntikelvoton, vaikka olisikin alkuperäisessä pakkauksessaan. Tällaisissa tapauksissa emme hyväksy tuotteen palauttamista, vaan lähetämme tuotteen takaisin asiakkaan kustannuksella.

11.2. Tapaukset ja tilanteet, joista näissä sopimusehdoissa ei ole mainintaa, käsitellään Suomen lain ja kuluttajakaupasta säädettyjen lakien ja sääntöjen mukaan.


12. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Mojo Trading oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Huom! Ongelmatilanteissa otamme ensisijaisesti yhteyttä sinuun sähköpostitse, joten ilmoitathan oikean ja toimivan sähköpostiosoitteesi tilauksesi yhteydessä.

Suurin osa myymistämme huonekaluista toimitetaan valmiiksi koottuna, mm sohvissa ainoastaan jalat täytyy kiinnittää itse. Tuotteen kuvauksessa mainitaan, mikäli tuote toimitetaan osissa. Mikäli tarvitset tuotteille lisämaksullisen asennuspalvelun, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme tai ilmoita tästä tilauksen "lisätietoja"-kohdassa.

Checkout - Oma maksutapa kaikille